5 majhnih stvari, ki nas ovirajo pri izgubi kilogramov

Kjub temu, da ste prepričani, da se prehranjujete zdravo in ste dovolj pogosto telesno aktivni, pravega rezultata ni in ni. Kaj počnete narobe? Odgovor tiči v malenkostih, ki jih zaužijemo, a se sploh ne zavedamo, da so ravno te ovira do željenega cilja.

1. Pijte kavo z mlekom doma in ne v lokalu

Če povprečno spijete eno kavo z mlekom na dan v lokalu, to nanese kar nekaj nepotrebnih kalorij tedensko. V gostilnah namreč strežejo kavo z mlekom, ki ima 3,5 ali celo 3,5 % mlečne maščobe, pri čemer dobite “pljunek” kave in ogromno mleka. Ponavadi še dodate zavojček ali dva sladkorja in hopla, 200 kalorij je tu! Povabite raje prijateljice domov k sebi in skuhajte manj sladkano kavo z 0,5 ali 1,6% mlekom, pa še privarčevali boste.

pouring-milk

2. Hrano pripravljate sami

Povsem logično je, da je hrana ki jo dobite v restavracijah hitro pripravljena in zato vsebuje skoraj 20% več kalorij kot tista, ki jo pripravimo sami doma. Pogosto nas premamita še sveže pečen kruh na mizi in dnevna sladica, v kateri se skriva ogromno energije. Zato si vzemimo malo več časa in si raje doma skuhajmo zdrav obrok. Tudi tukaj boste privarčevali!

3. Zmanjšajte sladkor v pijačah

Niti predstavljati si ne morete, koliko kalorij zaužijemo le s pijačo in toplimi napitki. Postopoma poskusite zmanjšati količino dodanega sladkorja v čaju in kavi. Sčasoma beli sladkor zamenjajte z drugimi naravnimi sladili, ki imajo manjšo energijsko vrednost, na primer javorjev sirup. Resnično pa se izogibajte sladkani in po možnosti gazirani pijači, ki predstavlja strup za naše telo.

4. Zmanjšajte količino prigrizkov

Če zaužijete za kosilo le solato s piščancem, boste čez 2 uri občutili praznino v želodcu in segli boste po kaloričnih prigrizkih. Privoščite si raje tri konkretne obroke na dan in apetit po prigrizkih se bo zmanjšal.

5. Jejte iz manjših krožnikov 

Navajeni smo, da pojemo vse kar je na krožniku, ne glede kako velik je. Docela poln majhen krožnik daje večji občutek sitosti kot velik na pol prazen krožnik. Če se boste navadili jesti iz majhnih krožnikov in skodelic, boste avtomatično pojedli manj.

Barbara Oswald
Foto: leftoverqueen.com

Leave a Reply