Bi radi prišli v poletno formo? Poskusite s pilatesom

Prihajajo najbolj vroči meseci leta, ko nam dobra telesna pripravljenost pomaga pri spopadanju z vročino. Če želite okrepiti celotno telo in izgledati ter se počutiti bolje, poskusite vadbo, imenovano pilates.

Foto: sunflowerstudio.sk
Foto: sunflowerstudio.sk

Pilates je oblika vadbe, ki jo je razvil Joseph Pilates. Sprva jo je poimenoval »contrology«, saj je verjel, da njegova vadba pomaga prevzeti nadzor duha nad telesom.

Pilates v resnici pomaga izboljšati držo, okrepiti ravnotežje, poveča fleksibilnost telesa in pomaga pri vzdržljivosti. Vadbo sestavlja okrog 500 vaj, nekaj pa vam jih predstavljamo v tem prispevku.

Pri tej obliki vadbe je pomembno, da vaje izvajate počasi in da so mišice telesnega jedra (od prsnega koša do medenice) vedno napete. Dihanje naj bo nadzorovano.

1. Lezite na hrbet in pokrčite kolena, stopala naj bodo na tleh, roke pa sproščeno ob telesu. Ob vdihu dvignite boke in zadržite nekaj sekund v poziciji mostu. Izdihnite in boke počasi spustite nazaj na tla.

2. Še vedno leže na hrbtu dvignite glavo. Iztegnite obe nogi in ju spustite čimbližje tlom. Iztegnite roki in z njima v majhnih, nadzorovanih gibih zamahujte gor in dol. Vdih naj traja pet zamahov, nato naslednjih pet izdihujte.

3. Lezite na bok, spodnjo roko si položite pod glavo, zgornja pa naj sproščeno počiva pred vami. Zgornjo nogo pokrčite in stopalo položite pred spodnje koleno. Pokrčite spodnje stopalo, da bo pravokotno na vašo nogo in boste začutili napetost v mečnih mišicah. Nadzorovano dvigujte spodnjo nogo. Vdih in izdih naj si sledita v intervalu treh dvigov.

Martina Drobne

Leave a Reply