DIGGIT 2014: Zmagovalna ideja postala Doctrina

Letošnja konferenca o digitalnih komunikacijah se je zaključila s podelitvijo DIGGIT startup ideje.

Zanjo se je potegovalo 14 ekip, pri čemer se je v ožji izbor uspelo prebiti šestimSmart Profiler, Nizkocenovci, Beeyond, Datafy.it, Doctrina in FunSlovenia.

Po mnenju strokovne žirije in občinstva si je glavno nagrado prislužila ekipa Doctrina z razvojem portala, namenjenega izobraževanju zaposlenih v lekarnah o izdelkih velikih farmacevtskih podjetij, ki jih z ‘webinarjem’ predstavijo izvajalci.

Zmagovalci so tako poleg uglednega naziva prejeli še enomesečni coaching Hekovnika, oglaševalski paket TSmedia, enoletno naročnino na Marketing magazin in intervju na Planet siol.net.

S tem se je uspešno zaključil še tretji DIGGIT, ki se ga je letos udeležilo kar 300 obiskovalcev, pester program pa je omogočilo 30 strokovnjakov iz različnih področij.

10295202_752806381437484_7814126338923023609_o-600x400

Uroš Kotnik
Foto: netokracija.si

Leave a Reply