Goat Mug – drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju

Na portalu za množično financiranje Kickstarter se je zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Goat Mug, edinstveno kavno skodelico v obliki kozjega roga, ki je prepričala 10.617 podpornikov in uspela zbrati skoraj pol milijona dolarjev.

Slovenski podjetniki so znova dokazali kaj lahko naredijo ambiciozna ideja, kreativnost in vdano sodelovanje. Ekipi iz dizajnerskega studia Desnahemisfera in marketinškega podjetja Equa sta namreč zasnovali edinstveno skodelico za “coffe to go” in jo poimenovali Goat Mug (kozji rog).

Priročna noša.
Priročna noša.

Vse skupaj se je začelo, ko je originalna zgodba o tem, kako so koze “odkrile” kavo, navdušila kreatorje Desnahemisfere, ki je nato na Kickstarterju navdušil z edinstveno in nadvse kakovostno skodelico za kavo. Kmalu po zagonu spletne kampanje je Goat Mug postal pravi hit; prepričal je kar 10.617 podpornikov in uspel zbrali 458.071 dolarjev. S tem je postal drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju, takoj za idejo FlyKly Smart Wheel, ki s 2.358 podporniki in zbranimi 701.239 dolarji še vedno velja za najbolj financiran slovenski projekt.

Goat Mug je po besedah proizvajalcev inovativen produkt, ki združuje kakovostno oblikovanje, hudomušen izgled in izjemno funkcionalnost ter predstavlja odlično idejo tako za darilo kot tudi vsakodnevni pripomoček za pripravo katerekoli kave.

Plastični in papirnati lončki naj bi bili preteklost.
Plastični kozarci naj bi bili preteklost.

“Z nakupom skodelice, izdelane iz 100-odstotnih recikliranih materialov, lahko pozabimo na neštete plastične in papirnate lončke. Napitek bo v skodelici topel vsaj dve uri, Goat Mug pa se od ostalih morebiti podobnih produktov loči tudi po priročnem traku, s katerim skodelico povsem enostavno prenašamo na hrbtu, pri čemer smo lahko brez skrbi, saj se tekočina med hitenjem po vsakodnevnih opravkih nikakor ne bo razlila,” še dodajajo.

Projekt Goat Mug mora sicer za uspešno izpeljano Kickstarter kampanjo zbrati 25 tisoč dolarjev. Časa ima še kar nekaj – do 3. januarja prihodnje leto.

Uroš Kotnik
Foto: kickstarter.com

Leave a Reply