Hrana, ki jo jejmo, ko smo pod stresom

Ko imamo pred sabo še veliko dela ali učenja, smo pogosto pod stresom. Takrat si lahko pomagamo z nekaj živili, ki bodo pomagala ublažiti učinke stresa in nam dala nov zagon za nadaljnje opravljanje dela.

Sadje

Ob pomanjkanju energije si je najbolje pomagati sadjem. Pri tem lahko uživamo katerokoli sadje, saj vsi sadeži vsebujejo ogromno vitaminov, mineralov in vlaknin, ki jih potrebuje naše telo, ko smo utrujeni in pod stresom. Z njim pa zaužijemo tudi veliko zdravih in naravnih sladkorjev, ki nam dajo nov zagon.

Listnata zelenjava

Listnata zelenjava vsebuje veliko magnezija, ki je potreben za izločanje hormona kortizola, ki nam pomaga lažje obvladovati stres. Zelenjavo je najbolje jesti surovo, saj tako dobimo tudi vse vitamine in minerale.

1Oreščki

Oreščki vsebujejo vitamin B, ki nam tako kot hormon kortizol, pomaga delovati v stresnih situacijah. Jemo lahko karkoli, od mandljev, orehov, do pistacije, pri tem pa ne smemo pozabiti, da oreščki vsebujejo tudi vitamin E, ki pomaga vzdrževati zdrav imunski sistem. Ta namreč pogosto oslabi, ko smo preveč pod stresom.

Mastne ribe

Maščobne kisline nam pomagajo, da ostanemo mirni in zbrani, saj obvladujejo raven adrenalina in s tem stres. Največ jih najdemo v mastnih ribah, kot so losos, sardele in tuna.

Čokolada

Čokolada povzroči izločanje hormona serotonina, ki ga poznamo tudi pod imenom hormon sreče. Pomaga namreč vzdrževati naše dobro razpoloženje, zato v službi ne pozabite pojesti kakšno tablico čokolade, saj boste tako službene naloge lažje in hitreje opravljali.

Lučka Bajs
Foto: myfangalicious.com

Leave a Reply