Hrana za dober začetek dneva

Zajtrk je zjutraj še kako pomemben, saj nas napolni z energijo in pripravi na službene obveznosti. Obstajajo pa tudi določena živila, ki nam še posebej dobro lahko pomagajo pri jutranjem prebujanju.

Jajca so tista, ki si jih veliko ljudi privošči za zajtrk in prav je tako. Vsebujejo namreč beljakovine in železo, ki telo napolnijo z energijo. V rumenjakih pa se skriva tudi holin, vitamin skupine B, ki omogoča boljše delovanje možganov in boljšo koncentracijo, poleg tega pa naj bi pripomogel k sproščanju hormonov sreče.

Agrumi, kot so limone, pomaranče, mandarine in grenivke, so odlični za začetek deva. Vsebujejo vitamin C in tako dvigujejo našo odpornost ter nam omogočajo, da je naše telo močno in že zjutraj pripravljeno na stresne situacije. Jejte jih v sadni solati, same ali pa v vitaminskem soku.

Banane nas zjutraj napolnijo z energijo, a poleg tega delujejo kot hrana za možgane, saj izboljšujejo njihovo delovanje. Banane kombinirajte še z mandlji, ki nas napolnijo z energijo zaradi veliko beljakovin in zdravih maščob, ki jih vsebujejo. Poleg tega varujejo naše srce in ožilje ter poskrbijo za lepo kožo.

1Lučka Bajs
Foto: 24carrotkitchen.com

Leave a Reply