Imate težave s spancem?

Nespečnost je lahko resna težava, ki vas omejuje in vam onemogoča normalno življenje. Čez dan ste tako zaspani, da ne morete opravljati niti najbolj normalnih funkcij, zvečer pa nikakor ne morete zaspati. Če vas pesti nespečnost, preberite nekaj nasvetov, ki vas bodo pomagali zazibati v miren spanec.

Foto: worldnewshut.com
Foto: worldnewshut.com

Vedno hodite spat ob približno isti uri, da telo navadite na rutino. Ne glede na uro vstajanja poskusite biti v postelji vsaj 7 ur pred zvonenjem budilke.

Spijte čaj iz mete ali kamilice. Ti dve zelišči delujeta kot naravni pomirjevali, ki bosta s svojim blagim in pomirjujočim vonjem pripomogli, da se boste umirili in utonili v spanec. Pomaga tudi skodelica toplega mleka, ki bo vaše telo ogrela in ga pripravila na počitek.

Pol ure pred odhodom v posteljo prezračite spalnico ter pretresite odejo in blazino, da bo vaše ležišče prijetno zračno in hladno.

Pod blazino si položite vrečico sivke. Tudi ta deluje pomirjujoče. Pozimi si lahko na prižgan radiator nakapate nekaj sivkinega eteričnega olja in tako boste celo noč vdihavali njegovo sproščujočo aromo.

Za sprostitev pred spanjem počasi pretegnite vse mišice v telesu in pri tem globoko dihajte. Poskusite tudi z nekaj preprostimi asanami joge.

Ko že ležite v postelji, se osredotočite na svoje dihanje in zavestno ne razmišljajte o ničemer drugem. Poskusite ne ležati na trebuhu, saj boste tako omejili dotok zraka v pljuča.

Pa lahko noč!

Martina Drobne

Leave a Reply