Izboljšajte svojo prebavo

Hiter tempo življenja, premalo gibanja in nezdrava prehrana so pogosto vzrok slabe prebave. Vendar pa jo lahko že s petimi triki izboljšate brez zdravil. Sledite jim in poskrbite zase ter svoje dobro počutje.

Sadje, zelenjava in vlaknine

Sadje in zelenjava sta ključna v boju s slabo prebavo. Vsebujeta namreč veliko mineralov in vitaminov, ki pospešujejo prebavo, saj se izločajo v debelem črevesu in preidejo v krvni obtok. Na polnovredna žita in stročnice pa ne smete pozabiti zaradi vlaknin, ki vas bodo osvobodile težav. Iz jedilnika izključite bel kruh, testenine in riž ter jih zamenjajte s polnovrednimi živili.

660_couple_walking
Že 20 minut hoje lahko vodi do boljše prebave

Popijte veliko vode

Voda prija tako vašemu črevesju kot ledvicam. Ne pozabite je vsak dan zaužiti 2,5 litra, ne le neposredno, ampak tudi s hrano, na primer sadjem in zelenjavo.

Telesu privoščite gibanje

Gibanje vas bo napolnilo z energijo in izboljšalo počutje, blagodejno pa bo vplivalo tudi na vašo prebavo. Izberite obliko rekreacije, ki vam najbolj ustreza, če pa niste športni tip ne pozabite, da že 20 minutna hoja pospeši prebavo.

Jejte počasi

Hrano vedno dobro prežvečite, saj jo bo tako telo lažje prebavilo. Za hrano si vedno vzemite čas in bodite z mislimi pri hrani. Druge opravke si prihranite za kasneje in se raje posvetite svojemu telesu.

Ne jemljite odvajal!

Odvajala so škodljiva, saj že rastlinska odvajala, ki naj bi bila neškodljiva, škodujejo črevesnim mišicam in močno zmanjšajo raven kalija v telesu. Hrano raje izločite na naraven način in ne pozabite na zgornje trike.

Lučka Bajs
Foto: foxnews.com, arkopharma.com

Leave a Reply