Ko vas boli v križu ne mirujte, ampak poskrbite za gibanje

Bolečine v križu so spremljevalec tistih, ki veliko in nepravilno sedijo, opravljajo težka fizična dela ali pa imajo napačno držo. Razlogi lahko tičijo tudi v zdrsu medvretenčnih ploščic ali išiasu, spodaj pa preberite, kako se boriti s tovrstno težavo.

Gibajte se!

Mnogi menijo, da morajo zaradi bolečin v križu mirovati, kar pa ni res. Ne smete mirovati več kot dan ali dva, saj je pomembno, da boleče mišice razgibate. Hrbte mišice je potrebno raztegniti in okrepiti in prej ko boste začeli z vajami, hitreje bodo bolečine izginile. Ne pozabite pa tudi na trebušne mišice. Te morajo biti okrepljene, saj nam lahko tako pomagajo pri pravilni drži.

Yoga-for-Back-Pain-Forward-Fold
Ko začutite bolečine v križu, nikar ne mirujte, ampak se gibajte in ustrezno raztegnite otrdele mišice

Izogibajte se nekaterim opravilom

Če le lahko, se izogibajte dolgemu sedenju. Tisti, ki v službi veliko sedite, med delom večkrat vstanite, se sprehodite in naredite kakšno krajšo raztezno vajo, da razbremenite mišice. Prav tako pa se izogibajte dolgim vožnjam ali drugim opravilom, pri katerih je vaše telo dolgo v enakem položaju. Ne dvigajte težkih bremen, poskrbite pa tudi, da vaša ležišča ali sedišča ne bodo premehka.

Zdravnik naj določi izvor bolečin

Bolečine lahko olajšate tudi z obiskom maserja, ključno pa je, da se ustavite še pri zdravniku. Ta naj določi izvor vaših bolečin, še posebej, če vas bolečine ovirajo pri premikanju nog, otežujejo stabilnost v pokončnem položaju ali onemogočajo izločanje vode ter blata.

Lučka Bajs
Foto: blog.gaiam.com,nazeeruddin015blog.wordpress.com/

 

 

Leave a Reply