Las Vegas: Slovensko-hrvaški Bellabeat do 5,5 milijonov evrov vrednega posla

Ambiciozni start-up je preko velike luže prepričal dva ameriška trgovska velikana Best Buy in Target ter sklenil posel v vrednosti 5,5 milijonov evrov.

Če smo še včeraj poročali o dobrem glasu, ki se po Las Vegasu širi o štirih slovenski start-up podjetjih, lahko danes še bolj konkretno govorimo o izjemnem uspehu na letošnjem sejmu zabavne elektronike (CES).

Za to je poskrbela slovensko-hrvaška podjetniška naveza Bellabeat, ki si je zagotovilo naročilo dveh ameriških gigantov – Best Buy-a in Target-a. Naročilo obsega 65 tisoč izdelkov, ki jih bodo dobavili v sredini pomladi, celoten posel pa je vreden zavidljivih 5,5 milijona evrov. Da je kupčija zares obetavna dodatno priča dejstvo, da Target velja za četrto največjo trgovsko verigo v ZDA, BestBuy pa za 15. največjega spletnega trgovca.

Bellabeat je na sejmu sicer prvič predstavilo linijo treh novih izdelkov – Bellabeat Shell, Leaf in Balance. Prvi omogoča poslušanje utripa še nerojenega dojenčka,pri čemer tudi zdravniška slušalka ni več potrebna, drugi predstavlja pametni modni dodatek, s katerim lahko uporabnice spremljajo svojo fizično aktivnost, spanje in ravni stresa, Balance pa deluje kot tehtnica za sledenje sprememb v teži nosečnice in pozneje dojenčka.

“S poslom smo odprli drugo fazo prodaje; v prvi smo prek spletne strani prejeli več kot deset tisoč ali za milijon dolarjev prednaročil od potencialnih kupcev, na sejmu pa smo zbrali še naročila od distributerjev in trgovcev,” je pojasnil eden od ustanoviteljev podjetja Sandro Mur.

Za konec naj dodamo, da se je Bellabeatovi ekipi pridružila tudi nova članica ekipe – Crystal Lee, nekdanja miss Kalifornije, katere glavna vloga bo sklepanje partnerstev v modni industriji.

Uroš Kotnik
Video: youtube.com

Leave a Reply