Mercator z živili Radi imamo domače pomaga skakalkam in skakalcem

Mercator bo 30 centov od vsakega prodanega izdelka z znakom Radi imamo domače vložil v sklad za skakalce, tako zbrani denar pa doniral moški in ženski skakalni reprezentanci ter šestim skakalnim klubom, za katere bo do 26. marca na spletni strani Mercatorja glasovalo največ kupcev.

Podobno kampanjo, ki se je tudi lani imenovala “Skočite v Mercator, podprite skakalce” – je Mercator v dogovoru s Smučarsko zvezo Slovenije (SZS) pripravil že lani. Vrhunskim orlicam in orlom ter podmladku lahko pomagate z nakupom domačih dobrot pod oznako Radi imamo domače, 30 centov od vsakega prodanega izdelka jim bo Mercator doniral. Donatorska kampanja traja od 9. februarja do 26. marca, ko se bo v Planici končalo finale svetovnega pokala v smučarskih skokih.

“V Mercatorju podpiramo športnike in domače ponudnike hrane, z letošnjo kampanjo pa ppomagamo enim in drugim. Prav je, da skakalcem stojimo ob strani v dobrem in slabem, zato po lanskem velikem odzivu kupcev ponavljamo akcijo. Spodbujamo tudi razvoj mladih orlov,” pravi predsednik Mercatorjeve uprave Toni Balažič.

Naše orle in orlice, kot ljubkovalno pravimo skakalcem in skakalkam, lahko v Mercatorju podprete z nakupi domače hrane s kmetij in iz zadrug, ki jo najdete pod oznako Radi imamo domače.
Naše orle in orlice, kot ljubkovalno pravimo skakalcem in skakalkam, lahko v Mercatorju podprete z nakupi domače hrane s kmetij in iz zadrug, ki jo najdete pod oznako Radi imamo domače.

“S to akcijo skočimo in poletimo« v vsak slovenski dom, med navijače in da med tekmovalno sezono navdušimo čim več ljudi za šport. Zaradi orlov, ki podirajo meje možnega, zaradi množice skakalnic po Sloveniji in zaradi otrok, ki na ‘pručkah’ pridno trenirajo, zaradi Planice. Ponosni smo, da je Mercator vnovič naš partner. Hvaležni smo tudi kmetom, lokalnim proizvajalcem in vsakomur, ki bo sodeloval v akciji. Radi imamo skoke, radi imamo domače!” dodaja Ljubo Jasnič, predsednik zbora in odbora za smučarske skoke in nordijsko kombinacijo pri SZS.

Skakalni klub, za katerega bo glasovalo največ kupcev, dobi nov kombi Ford za prevoz na treninge in tekme, preostalih pet klubov pa denarne nagrade. Glasove za izbrane klube se s kodami z računov oddaja na spletni strani www.mercator.si/skakalci. Okoli 20 skakalnih klubov najbolj muči zbiranje denarja. Pomanjkanje denarja se kaže v kakovsti infrastrukture, zagotavljanju opreme za bodoče skakalce in v nezadostnem številu izobraženega kadra. Skakalni klubi se financirajo iz prispevkov občin, Smučarske zveze Slovenije ter članarin oziroma vadnin članov. Največ denarja, ponekod do 45-odstotkov, pa morajo klubi sami pridobiti od sponzorjev.

Smučarsko društvo Vizore, ki je lani dobilo največ glasov in najvišjo Mercatorjevo donacijo, je del denarja porabilo za novega kombija, del za opremo skakalcev, del pa za sanacijo skakalnice.Sami smo se zelo angažirali,” je spomnil predsednik društva Feliks Skutnik, “Ljudem smo predstavljali klub in promovirali kampanjo, da smo zmagali v glasovanju.

Tretje mesto pri glasovanju je lani pripadlo skakalnemu društvu SSD Stol Žirovnica. Pet tisoč evrov nagrade so porabili za nakup skakalnih čevljev in ostale opreme, del pa smo dodali za nakup novega kombija.

Sonja Kolarič

Leave a Reply