Najboljši zaposlovalci leta 2016 so Krka, Komunala Brežice in Lotrič Meroslovje

Zmagovalci 10. medijskega raziskovalnega projekta Zlata nit in s tem najboljši zaposlovalci 2016 so postali Krka v kategoriji velikih podjetij, javno podjetje Komunala Brežice v kategoriji srednjih podjetij in Lotrič Meroslovje v kategoriji malih podjetij. S tem je družba Dnevnik slavnostno zaključila deseti izbor medijskega raziskovalnega projekta Zlata nit 2016.

Finalisti izbora v kategoriji velikih podjetij so bili še Alpe-Panon, AMZS, Cetis, Gorenjska banka, Hofer trgovina in Lidl Slovenija. Med srednje velikimi podjetji so se v finale poleg Komunale Brežice prebili Agitavit Solutions, Četrta pot, Elaphe, Plinovodi, RLS Merilna tehnika in Sportradar. Med malimi podjetji pa so končnega zmagovalca izbirali še med podjetji Intera, Kompas Xnet, List, Mega M, Optiweb in Tu-val.

Foto: Luka Cjuha

Za sodelovanje v projektu Zlata nit 2016, ki ga pripravlja družba Dnevnik, podpirajo pa ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, ljubljanska ekonomska fakulteta ter Združenje Manager, se je odločilo 87 podjetij. Pri tem je bilo po navedbah Dnevnika najmanj konkurence med velikimi podjetji, saj se je za merjenje kakovosti odnosa med zaposlenimi in organizacijo odločilo le deset podjetij, sicer pa 42 malih (prejšnje leto 38) in 35 srednjih (prejšnje leto 34).

Organizatorje je razveselilo dejstvo, da se je za sodelovanje odločilo 20 novih podjetij, pet podjetij pa sodeluje od samega začetka. Tokrat so sodelujoči rešili 6856 anket, skupna povprečna ocena pa je znašala 3,78 (prejšnje leto 3,73).

V desetih letih izbora Zlata nit je sodelovalo 347 različnih podjetij, zaposleni so rešili skupno 73.537 anket, organizatorji pa razglasili 91 finalistov izbora. “Prav kontinuiteta sodelovanja daje podjetju orodje, ki mu zagotavlja odlično podporo pri razvoju in uvedbi različnih metod za vodenje in rast zaposlenih,” so poudarili na Dnevniku.

Komisija je finaliste izbrala na temelju ocene kakovosti odnosa med zaposlenimi in organizacijo, ki so jo zaposleni podali z anketo, in podatkov o poslovanju. Končna ocena je izračunana kot tehtano povprečje rezultatov ankete med zaposlenimi (80 odstotkov) in uravnoteženih kazalnikov uspeha podjetja (20 odstotkov). Februarja so s finalisti opravili tudi intervjuje, osredotočene na ugotavljanje voditeljstva.

V sklopu projekta Zlata nit poteka tudi izbor najboljše zlate prakse. Projekt, organiziran na pobudo zaposlovalcev, odkriva tista podjetja, ki so se v tekočem letu izkazala s posebnimi projekti, praksami, pristopi, akcijami, idejami ali aktivnostmi, usmerjenimi v organizacijske pristope in kolektivni napredek. Gre za preproste, a drzne ideje, ki spodbujajo notranje podjetništvo, inovativnost, dvigujejo organizacijsko kulturo in njen razvoj.

Med 19 prijavljenimi zlatimi praksami so izbrali tri finalistke, in sicer tiste, ki so jih prijavila podjetja AMZS, Center odličnosti v financah in Lek. Prvo mesto je osvojil Lek s projektom Vrnitev možganov v Slovenijo: Bio karierni zajtrk.

Sonja Kolarič

Leave a Reply