Najdražja steklenica slovenskega vina v Rusijo

Na željo ruskega naročnika so z idrijsko čipko okrašen Refoškov desert z belim tartufom oplemenitili s 5,25 karatnim diamantom, s čimer je vrednost steklenice narasla na več kot pol milijona evrov.

Nadvse elegantne steklenice podjetja Palmieri je najprej opazil ruski naročnik, ki pa si je zaželel dodati še piko na i: diamante.

“V zlatarni smo naredili že precej inovativnih stvari, s takim diamantom pa se še nisem imel priložnosti srečati, zato sem še posebej zadovoljen, da so nam v družbi Palmieri zaupali tako odgovorno delo,” po odlično opravljeni nalogi za žurnal24.si razloži zlatarski mojster, ki je s svoj Janez Banič, ki je za montažo 5,25 karatnega diamanta uporabil belo zlato in s tem vrednost steklenice dvignil na več kot 500.000 evrov.

Slovensko podjetje je letos sicer pripravilo kolekcijo treh prestižnih desertnih vin, in sicer z medom, vaniljo in že omenjenim belim tartufom, katero so meseca maja lansirali na globalni trg preko platforme za množično financiranje IndieGogo.

Omejena serija s čipko okrašenih steklenic Palmierijevih desertnih vin je trenutno naprodaj le preko njihove spletne strani, kjer je za Refoškov desert z belim tartufom potrebno odšteti slabih 25 evrov.

“Načrti za naprej so vstopiti na kitajski trg, kar nam je delno že uspelo. Kitajskemu partnerju bomo namreč prve pošiljko Refoškovih desertov poslali že letos,” pove direktor podjetja Palmieri Matjaž Zorman.

Uroš Kotnik
Foto: palmieri.si

Leave a Reply