Naučite se sproščati jezo

V večini primerov jeza ne odraža moči, ampak šibkost. To pomeni, da si ne zaupamo, se ne počutimo varne in krivdo za neuspehe iščemo v drugih. Pogum in samozavest lahko krepimo tudi drugače, jezo pa sproščamo skozi telesno aktivnost.

Razmišljajte pozitivno. Bodite pozitivno naravnani. Ne mešajte resnice z optimizmom, ki ga gledate skozi rožnata očala, a vendar, nikoli ne pozabite slediti svoji zvezdi, kajti vaša zvezdica je lučka v temi.

angry-computer-large
Jeze nikoli ne sproščajte z nasilnim vedenjem, ker boste stvari samo še poslabšali.

Ne bruhajte ognja jeze drugam, kajti ogenj se lahko obrne proti vam. Jeza ni motivator, jeza je zaviralec napredka. Med drugim tudi zelo slabo vpliva na energijo naših jeter, enega izmed najpomembnejših razstrupljevalnih organov.

Vaje za sproščanje jeze:

  • Globoko izdihnite in izdih ‘pospremite’ z glasom šššššš, ki po ajurvedskem prepričanju pomaga izničiti vso jezo, ki jo čutite do sebe, druge osebe ali kakšnega dogodka.
  • Postavite se v položaj sumo borca, roke položite na kolena. Trup je okrogel in v tem položaju izdihujete tako, kakor da bi bruhali. Ker jezo začutimo globoko v sebi, jo je dobro od tam tudi dati iz sebe. Predstavljajte si, da bruhate energijo jeze. To lahko delate vsak dan od pet minut do pol ure.

Barbara Oswald
Foto: blog.cheesymovienight.com, authoritydomains.com 

Leave a Reply