Nova slovenska spletna platforma za financiranje družbenokoristnih projektov

Chariyo je slovenska spletna platforma, kjer se financirajo družbenokoristni projekti. Platforma na inovativen način, preko oglasov, povezuje podjetja s posamezniki.

Del ekipe Chariyo: David Černuta, Mina Arko, Peter Černuta. Foto: Matej Pušnik
Del ekipe Chariyo: David Černuta, Mina Arko, Peter Černuta. Foto: Matej Pušnik

Posebnost Chariya je v tem, da podporniki sredstev za financiranje projektov ne prispevajo sami. Posameznik, ki želi podpreti določen družbeno koristen projekt, si tega izbere na Chariyevi spletni strani, nato pa si izbere podjetje, za katerega želi, da sredstva nameni projektu. V zameno za zbrani denar si uporabnik ogleda oglas podjetja ali sodeluje v nagradni igri. Od tega imajo seveda korist tudi podjetja – na ta račun svoj oglas prikažejo čim širši množici.

Projekt, ki se na Chariyu poteguje za sredstva, mora izpolnjevati pogoj določenega števila zbranih Facebook všečkov, piše Mladipodjetnik.si. Ekipa Chariya je namreč z analizami podobnih platform ugotovila, da največ podpornikov pritegnejo ravno socialna omrežja.

Spletna stran bo predvidoma zaživela konec januarja prihodnje leto. Zaenkrat se zbirajo le predlogi projektov, te predloge pa lahko oddajajo tako posamezniki kot organizacije.

Martina Drobne

Leave a Reply