Novak Đoković naznanil poroko s svojo izbranko Jeleno

Številka ena moškega tenisa Novak Đoković je preko družbenih omrežij Facebook in Twitter sporočil, da je v mondenem Monte Carlu za roko zaprosil svojo dolgoletno spremljevalko Jeleno Ristić. “Od zdaj bom Jeleno vsem predstavljal kot svojo zaročenko in bodočo ženo. Počasi se navajava. Presrečna sva,” je življenjsko prelomnico pokomentiral 26-letni Srb. Poroka, katere lokacija za enkrat ostaja skrivnost, naj bi bila izvedena ob koncu prihodnjega leta.

Novak-in-Jelena

Kolesarska pot od Šaleške doline do Koroške po nekdanji železnici

Mestna občina Velenje po nekdanji železniški trasi, ki je povezovala Velenje in Dravograd, skozi Hudo luknjo po soteski Pake načrtuje kolesarsko pot na Koroško.

Projekt, katerega so mestne oblasti zaupali Cestnemu inženiringu Maribor, naj bi stal okrog 3,5 milijona evrov in bi prinesel ureditev 9,3 kilometra dolge kolesarske poti med Velenjem in Gornjim Doličem.

Mestna občina Velenje je obudila zamisel o kolesarski poti po nekdanji železniški trasi, ki bi omogočala atraktivno kolesarjenje iz Šaleške doline do Koroške. (fotografija je simbolična; foto: europe-autos.com)

Mestna občina Velenje je obudila zamisel o kolesarski poti po nekdanji železniški trasi, ki bi omogočala atraktivno kolesarjenje iz Šaleške doline do Koroške. (fotografija je simbolična; foto: europe-autos.com)

Za prihodnje leto načrtujejo izdelavo gradbene in izvedbene dokumentacije, v nadaljnjih fazah pa pričakujejo tudi nekaj pomoči v obliki evropskih sredstev. Zamisel je precej kompleksna, saj trasa nekdanje železnice od Velenja do Dravograda kar šestkrat prečka reko Pako in gre skozi tri predore, zaradi česar bo potrebno upoštevati bližino reke, varovanje naravne dediščine, obnovitev predorov in dograditev mostov.

Za izvedbo kolesarske poti, ki bo varno in prijetno vožnjo omogočala vse do Mislinjske doline in po poteh Dravograda naprej proti Avstriji ali Mariboru, bo sicer poskrbela Direkcija RS za ceste (DRSC).

Če zaključimo s pogledom v zgodovino: železniško traso iz Velenja do Otiškega vrha, so odprli leta 1899. Vse do ukinitve zaradi domnevne nerentabilnosti leta 1968 je služila kot del pomembne gospodarske povezave med Celjem in avstrijskim Zeltwegom.

Uroš Kotnik

Leave a Reply