Pred spanjem ne jejte temne čokolade in rdečega mesa

Spanec nam včasih kradejo stres, skrbi in hormonske spremembe, lahko pa tudi nekatera živila. Med njimi so temna čokolada, rdeče meso, nekatere vrste zelenjave, alkohol in seveda kava. V nadaljevanju preberite, zakaj je tako.

Zelenjava

Spanec vam bo onemogočila zelenjava, ki vsebuje veliko netopnih vlaknin, ki se zelo počasi premikajo po prebavnem traku in zato povzročajo napihnjenost. Če si tega ne želite, pred spanjem ne jejte brokolija, čebule, zelja in cvetače. Je pa to zelenjavo priporočljivo zaužiti čez dan, saj prav netopne vlaknine povzročajo občutek sitosti.

Rdeče meso

Rdeče meso v sebi hrani maščobe in proteine, kar pa želodec težko prebavlja, zato ga pred spanjem ne užijte, saj povzroča napihnjenost in zbujanje.

1926747-30134-cauliflower-and-broccoli-vegetable
Brokoli in cvetača sta sicer zelo zdrava, le zvečer se ju izogibajte

Temna čokolada

Temna čokolada je zelo zdrava, saj vsebuje antioksidante, rudnine in vitamine, ki blagodejno vplivajo na nas. V sebi pa nosi tudi kofein in teobromin, ki dvigneta srčni utrip in tako preprečita miren spanec.

Alkohol in kava

Alkohol lahko povzroča nočne more in prekomerno potenje, včasih pa je zaradi njega glasnejše tudi smrčanje. Kava pa vsebuje kofein, ki v telesu ostane več ur. Vse je sicer odvisno od posameznika in njegove občutljivosti na kofein, a strokovnjaki priporočajo, da se mu zvečer izognete.

Hrana z veliko sladkorja

Hrana z veliko sladkorja je težka, zato vam bo kratila spanec. Vas želodec jo bo namreč poskušal celo noč prebaviti, prav tako pa vas lahko sladkor napolni z energijo, zato se mu pred spanjem odpovejte.

Lučka Bajs
Foto: aarp.org, colourbox.com

Leave a Reply