(Pre)hrana, ki pospeši metabolizem

Trenutno je čas praznikov in v naši kulturi smo vajeni, da so mize bogato obložene z različnimi dobrotami, katerim se je težko upreti, čeprav vemo, da precej slabo vplivajo na naše telo oziroma prebavo. Da bi se čimprej vrnili na zdrave prehranske tirnice, vam ponujamo nekaj nasvetov za pospešitev metabolizma, da v čim krajšem času spravite “strupene” metabolite iz telesa.

Zeleni čaj

Zeleni čaj spada v skupino pijač, ki pospešujejo metabolizem. Odgovor se skriva v antioksidantih, ki jih čaj vsebuje. Študije so pokazale, da zaradi teh lahko pokurimo od 70-100 kalorij na dan več.

Black iron asian teapot with sprigs of mint for tea

Redno prehranjevanje

Poskušajte se prehranjevati na vsake 3-4 ure. Obroki naj bodo manj obilni, a redni, vendar pri tem pazite, da ne zaužijete premalo kalorij na dan (manj kot 1200 kalorij). Takrat telo začne porabljati zaloge in posledično se tudi metabolizem upočasni.

Aerobni trening

Telesna vadba je eden izmed ključnih dejavnikov, ki pospešujejo metabolizem. Vzemite si čas za vadbo vsaj trikrat na teden po 45 minut. Če boste aerobno vadbo kombinirali z anaerobno, bo to samo dvojni plus za vašo presnovo.

Zajtrk

Koliko krat ste že slišali, da je zajtrk najpomembnejši obrok v dnevu, a kljub temu še vedno ne zajtrkujete? Prisilite se, da pojeste vsaj nekaj malega, naj bo to banana ali majhen kos kruha z namazom. Najbolje je, če je zajtrk sestavljen iz ogljikovih hidratov in beljakovin. Tako bos čez dan apetit manjši in zaužili boste manj odvečnih kalorij, posledično pa boste pospešili tudi metabolizem.

Barbara Oswald
Foto: healthyfoodhouse.com, ovca.org

Leave a Reply