Premagajte nespečnost z 20 minutnim spancem

Če vas muči nespečnost, spremenite svoje spalne navade. Zgodnji odhod v posteljo ali dolg popoldanski spanec vam ne bosta pomagala. Kratka telovadba, topla kopel, 20 minutni popoldanski spanec in kasnejši odhod v posteljo so triki, ki vodijo v spočitost.

Izgubljenih 90 minut spanca v eni noči pomeni zmanjšanje dnevne budnosti za 32 odstotkov. To poslabša sposobnost pomnjenja in razmišljanja v službi ali za volanom. Če vsak dan izgubite uro spanca, se izjemni utrujenosti in spremembi razpoloženja ne morete izogniti. Prav tako vas lahko muči lakota, saj se telo na vsak način poskuša preskrbeti z energijo.

Toplo kopel si privoščite, da boste lažje zaspali
Toplo kopel si privoščite, da boste lažje zaspali

Bolj naspani boste že, če se boste v posteljo odpravili uro po tem, ko boste začutili utrujenost. Če ne boste mogli zaspati takoj, v roke vzemite knjigo. Prav tako sta za boljši spanec priporočljivi polurna telovadba in topla kopel. Čez dan lahko spite, a ne dlje kot 20 minut. Po daljšem spancu lahko sledita še večja utrujenost in dezorientacija. Kratek spanec pa si je najbolje privoščiti med 13. in 16. uro.

Lučka Bajs
Foto: weinterrupt.com, ehow.com

Leave a Reply