Projekt GeoOrbital: Od standardnega do električnega kolesa

Inženirji so prišli do rešitve, s katero bo količina potu in skrbi za okolje čim bolj obratno sorazmerna. In to z električnimi kolesi.

Največja prednost le-teh je, da ne zavzamejo nič več prostora kot standardna kolesa, po drugi strani pa zagotavljajo povsem zadovoljiv in hiter prevoz iz enega konca mesta do drugega. In to brez potu in naprezanja.

Imajo pa takšna kolesa zaenkrat na žalost dve težavi. Prva je teža, druga pa cena. Povsem novo električno kolo stane tudi do več tisoč evrov, a dobra novico prinaša dejstvo, da se bo na platformi za množično zbiranje zagonskih sredstev Kickstarter v kratkem predstavil projekt GeoOrbital.

Predstavljal naj bi prevoz prihodnosti; gre za kolo v središču katerega je nameščen dokaj preprost električni pogonski sistem. Sistem uporablja 500-vatni motor in paket baterij s kapaciteto 360 vatnih ur.

Najboljše pri tem je, da paket baterij tehta manj kot 3 kilograme in pol in je zamenljiv. Sistem se ponaša z dosegom približno 30 kilometrov, končna hitrost pa je omejena na 30 kilometrov na uro.

Kolo je mogoče na praktično kateremkoli modelu kolesa zamenjati v nekaj minutah, polni pa se nekaj ur. In cena? Petsto evrov.

Uroš Kotnik

Leave a Reply