Rehabilitacija po praznikih

Prenajedanje, žuranje, popivanje in ponočevanje so stvari, mimo katerih večina med prazniki ne more iti. Vse to nas močno izčrpa, zato vam ponujamo nekaj nasvetov, da čim prej pridete nazaj na stare tirnice.

Spanec

Če nimate časa za dovolj ur spanja, upoštevajte staro modrost, ki pravi, da vsaka ura spanja pred polnočjo šteje dvojno. To dokazujejo energijske zakonitosti, ki se jih je priporočljivo držati, da nam čez dan ne zmanjka energije, ponoči pa spanca. Od polnoči do poldneva (jang faza dneva), se namreč energije širijo navzven in se dvigujejo. Od poldneva do polnoči (jin faza) pa se energije zbirajo v zemlji, za katero je značilno mirovanje, zbiranje energije. To pomeni, da se od poldneva do polnoči polnimo in po polnoči praznimo, tako kot zemlja. Tako boste telesu omogočili obnovo in se veliko bolj odpočili, če si boste kako uro za počitek ukradli popoldne, namesto da bi poležavali zjutraj.

sleep2

Hrana

Kdor ima zdrav življenjski slog, ki vključuje zdravo iz zmerno prehranjevanje ter telesno aktivnost, potem praznična hrana in pretiran počitek porušita ravnotežje v telesu. Pomembno je čimprej stopiti na stara pota, zato priporočamo nekaj živil, ki dokaj hitro učinkujejo na naš metabolizem, počutje in zdravje nasploh. Naravna limonada vsebuje naravni vitamin C, ki nemudoma pomaga nevtralizirati vsaj del kislin, ki nastanejo pri presnovi enostavnih sladkorjev (sladice), zato telesu ne bo treba angažirati toliko lastnih alkalnih snovi za nevtralizacijo. Drugi pomemben razlog je, da vitamin C spodbuja maščobe k takojšnjemu izgorevanju, zato se ne kopičijo na bokih in drugih neljubih mestih. Zeleni čaj pa deluje zdravilno predvsem s svojimi antioksidanti in preprečuje, da bi sladice sprožile verižno reakcijo prostih radikalov. Poleg tega kakovostni zeleni čaji vsebujejo tudi snovi, ki upočasnijo vsrkavanje sladkorja in s tem preprečujejo hiter dvig ravni sladkorja v krvi. Posledica tega je, da trebušni slinavki ne bo treba izločati inzulina, ki ‘lovi’ sladkor in ga ‘pakira’ v maščobne rezerve.

Alkohol

Za nekaj časa postavite alkohol na stran in si kupite raje stekleničko olja iz pšeničnih kalčkov. Vsak dan zaužijte približno 3 žličke. Če z oljem iz pšeničnih kalčkov namažete tudi obraz, naslednje jutro na njem ne boste zagledali običajnih sledi dolge noči in značilne bledo sive polti, ki je neposredna posledica delovanja prostih radikalov. S to naravno rešitvijo se ne more primerjati nobena krema!

Barbara Oswald
Foto: drozfans.com, cosmeticdentistofmichigan.com

Leave a Reply