Semena za zdravje in močno srce

Čeprav so na prvi pogled morda neprivlačna, so zelo zdrava in pomembna za naše srce ter dobro počutje. Sončnična, sezamova in lanena semena. Katera pa so vaša najljubša?

Sončnična semena vsebujejo ogromno vitamina E. V nekaj žličkah semen se nahaja kar 40 odstotkov dnevnih potreb tega vitamina. Dober je tudi za kožo, saj upočasnjuje staranje. Semena lahko uživate surova ali popražena, jih dodate v skledo kosmičev ali jih primešate solati. Če znate speči kruh jih dodajte v testo, lahko pa jih jeste tudi s sadno solato ali v smoothieju.

Sezam vsebuje veliko bakra, ki je pomemben za prenos železa po telesu. Ta pa je pomemben, ker ohranja našo kri zdravo in ščiti pred slabokrvnostjo. Ohranja tudi vitalnost, izboljša počutje in uravnava krvni pritisk. Sezam lahko popražite in dodate številnim jedem, kot so solata, piščanec, govedina in jagnjetina.

Lanena semena so zelo zdrava za srce, hkrati pa znižujejo raven slabega holesterola. Skrbijo za zdravje kože, še posebno, če je naša koža suha in se na njej hitro pojavijo nepravilnosti. Semena dodajte jogurtu, kosmičem, sadni solati ali kruhu.

1Lučka Bajs
Foto: www.care2.com

Leave a Reply