Slovenski posnetek znova navdušuje na YouTubu

Po tem, ko je pred dnevi medije in družbena omrežja vseh vrst preplavil slovenski posnetek, ki prikazuje čustveno srečanje med psičko in njeno lastnico, je tokrat v ospredju živalska dobrohotnost, ko medved reši ubogo vrano.

Eden najbolj gledanih posnetkov na Youtubu v tem trenutku je nastal na dijaški ekskurziji v Budimpešto. Posnel ga profesor kemije na trboveljski gimnaziji Aleksander Medveš.

“Večino živali sem fotografiral, v primerih, ko video pove več kot slika, pa snemal. Tako mi je ob prihodu do medvedeve kletke padla v oči vrana v vodi in bližajoči se medved. Misleč, da bom posnel medvedovo kosilo, je bilo nadaljevanje presenečenje,” razloži učitelj-spremljevalec, ki je otroke vodil po strokovni ekskurziji v Budimpešto.

Za prepoznavnost poskrbela množica medijev, med drugim tudi CNN

Posnetek, ki je zdaj že krepko presegel mejo 10 milijonov ogledov, je bil že od same objave dalje nadpovprečno pogledan, za vrhunec pa je poskrbela britanska televizijska mreža CNN“Tako množičen odziv je bil zame veliko presenečenje. CNN niti ni bil prvi medij, ki me je kontaktiral, takrat je bilo ogledov okoli 300.000. Pred tem je bilo veliko elektronske pošte s strani raziskovalcev Youtuba. Video je bil objavljen 21. junija, do 31. julija popoldan, ko so ga odkrili, pa je imel 167 ogledov,” razloži Medveš.

https://www.youtube.com/watch?v=gJ_3BN0m7S8

Med drugim so ga po njegovih besedah “čez noč” kontaktirali še “Good Morning America – ABC News, ABC Nyheter, CNN, Discovery Channel Canada, BroadbandTV Corp, TVN Media, VJ NYC, KTLA 5 News broadcasts, IL-TV Finland, RTM Betsy, Startsiden Norway, BT.com, Fuji TV Japan, TV Asahi Japan, NBC Nightly News, TV 2 Norway, Trinity Mirror, Newsflare, Breaking News, liveleak.com, Ninemsn Australia.

Dobička si ne želi

Vsekakor je ponudb za licenciranje in morebitni zaslužek veliko. Koliko bi lahko zaslužil, bo vedno ostala uganka, saj sem mnenja, da je boljše, če video ostane nelicenciran in brezplačen ter na ta način dostopen veliko večim medijskim hišam ter večjemu krogu gledalcev. Večina medijskih hiš kot pogoj za objavo želi potrdilo, da sem avtor, ter da je posnetek brezplačen. Sicer pa, ali niso vse dobre stvari na internetu brezplačne?“, zaključuje skromni profesor kemije iz Trbovelj.

Uroš Kotnik

Leave a Reply