Slovenski startup, ki piše edinstveno zgodbo o uspehu

Nobena zgodba o uspehu se ne napiše čez noč. Zgodba uspešnega slovenskega startup podjetja GoOpti se je začela pisati pred petimi leti, ko so se trije prijatelji spraševali, kako ljudem zagotoviti cenovno ugoden, predvsem pa varen prevoz do letališča in nazaj. In iz te želje se je razvil GoOpti, inovativna mednarodna spletna platforma, ki povezuje potnike s prevoznimi podjetji.

Njihova pot do uspeha ni bila lahka, premagali so številne ovire in se soočili z veliko izzivi. Vendar je bilo vredno. Direktor podjetja, Marko Guček, pravi, da so svojo zgodbo spisali z jasno vizijo, vztrajnostjo in iskreno željo zagotoviti potnikom najboljšo storitev.

Inovativni spletni model, ki je pritegnil tudi tuje investitorje
Začeli so v Sloveniji, danes pa je podjetje GoOpti prisotno v osmih državah, med drugim na Hrvaškem, v Italiji in od letos tudi v Avstriji.
Kot pojasnjuje Marko Guček, je ekipa lani v celoti izpolnila zastavljene cilje in jih v nekaterih primerih celo presegla. Kot enega večjih dosežkov v zadnjem času si po Gučkovih besedah štejejo pridobitev “grow” investicije za širitev v regiji, s čimer so tuji investitorji izrazili zaupanje v potencial, ki ga ima podjetje v Evropski uniji in svetu. Prav tako so spremenili tudi poslovni model, ki je podjetju omogočil, da je postalo le spletna platforma, ki povezuje potnike in prevoznike, kar je bil cilj ekipe že od samega začetka.
Guček priznava, da jim izzivov v preteklem letu res ni manjkalo, vendar je ekipi uspelo premagati čisto vsako oviro.

go opti

Potniki so in bodo vedno na prvem mestu
Da je ekipa resnično na pravi poti, jasno govorijo tudi številke: V petih letih delovanja je podjetje GoOpti prepeljalo že več kot pol milijona potnikov. Zavedajo se, da uspešnost njihovega poslovanja temelji na zadovoljstvu potnikov, zato se ves čas trudijo izboljšati svoje storitve. Potniku, ki jih o preloženem letu obvesti najmanj 48 ur prej, denimo omogočijo brezplačno menjavo termina njegovega prevoza.
Pred kratkim so trgu ponudili tudi posebno storitev, paket Popolna brezskrbnost. Ta storitev potniku omogoča, da ne glede na razmere na cestah ali druge nepredvidljive okoliščine vedno pravočasno prispe na cilj. V nasprotnem primeru mu kupijo novo letalsko vozovnico, uredijo prenočišče oziroma drugače poskrbijo za to, da potnik zaradi zamude ni kakorkoli prikrajšan. Po Gučkovih besedah so s to storitvijo uresničili še en cilj − da postanejo boljši, kot je lahko lasten prevoz. Storitev je pritegnila predvsem tiste ljudi, ki skrbno načrtujejo potovanje in se zavedajo, kaj vse gre na poti lahko narobe. Sogovornik pravi, da se zanjo odloči približno deset odstotkov njihovih potnikov.
Podjetje v prihodnje načrtuje tudi razvoj nove aplikacije za mobilne telefone in prenovo spletne strani. Razviti želijo sistem, ki jim bo pomagal hitreje identificirati potencialna mesta in prve korake na novih trgih. Njihova želja je še izboljšati platformo, ki bo dodatno olajšala delo voznikom, operativcem in lastnikom prevoznih podjetij, potnikom pa zagotovila, da bodo lažje prišli do zanesljivega in cenovno ugodnega prevoza, prilagojenega njihovim željam.

Leave a Reply