Solata, ki raste na trgovskih policah

KMG PanOrganic je po uspehih z znamkami Česnek, Svet borovnic, Goji in Fižolček na trg lansiral novo znamko ŽIVA, ki predstavlja svež veter na področju slovenske pridelave hrane. Iz rastlinjaka v osrčju Prlekije bodo dnevno oskrbovali Mercatorjeve trgovine z različnimi sortami živih solat in zelišč. 

Posebnost solat in zelišč je v tem, da se prodajajo skupaj s koreninami, ki omogočajo, da k potrošnikom pridejo z vsemi hranili, sveža, hrustljava in okusna. Večmilijonski projekt je zagotovil službo osmim Pomurcem in bo konkretno povišal stopnjo slovenske samooskrbe s solato. Gre za korak naprej od ekološke pridelave, saj tako vzgojena in pakirana zelenjava še po pobiranju živi ter ohranja vse minerale, vitamine in druge hranilne vrednosti predno pride do potrošnika, medtem ko običajna solata v 24 urah izgubi od 60 do 65 % vseh hranilnih snovi.

solata

Z različnimi solatami in zelišči si lahko ustvarite svež in barvit vrt kar na okenski polički po lastni izbiri in to kar 365 dni na leto in utrgate toliko solatnih ter zeliščnih listov, kot jih trenutno potrebujete. Lahko porabite le polovico, preostanek pa postavite v lonček z nekaj vode, da solata ostaja sveža in okusna še naprej, vse dokler ne odrežete njenega zadnjega lista.

Med solatami bodo na voljo rdeča in zelena Salanova® (mehka solata), rdeča in zelena kristalka ter unikatna ponudba na slovenskem trgu – salatrio in saladuo, mešanica dveh oziroma treh vrst solat, ki ustvarjajo pisan, hranljiv krožnik, poln vitaminov in okusa. Med zelišči, ki so nepogrešljiva sestavina moderne kuhinje in zdrave prehrane, boste lahko našli drobnjak, baziliko, koriander ter kodrasti in navaden peteršilj. Obstoječim sortam bodo postopoma dodajali nove, da bo izbira za slovenskega potrošnika res velika.
Projekt je izvedlo Kmetijsko gospodarstvo PanOrganic iz Ljutomera, katerega lastnik in ustanovitelj je 30-letni Mario Kurtovič, ki ima okrog sebe zbrano ekipo mladih, kreativnih ljudi, ki so strokovnjaki na področju tehnologije, agronomije, marketinga in prodaje. V 1,1 hektarja velikem rastlinjaku pridelujejo zelenjavo na naravi prijazen način, kjer sledijo modernim trendom in standardom pridelave. Gre namreč za brezpesticidno pridelavo, brez uporabe fitofarmacevtskih sredstev, pri kateri se ne ustvarja odpadnih voda, kar daje živi solati posebno vrednost.
Večmilijonski projekt je zagotovil službo osmim Pomurcem in bo konkretno povišal stopnjo slovenske samooskrbe s solato. Že v letu 2016 je načrtovano dva-hektarsko širjenje, saj se prodaja širi tudi izven slovenskih meja – v Avstrijo. Kmalu se bo znamki ŽIVA na trgovskih policah pridružila še znamka SVEŽA, pod katero se bo prodajala narezana solata.

Slovenskim potrošnikom so pridelki PanOrganica dobro poznani, saj so poleti 2013 na slovenskih trgovskih policah predstavil svojo prvo blagovno znamko z imenom Česnek – slovenski česen, ki je prisotna pri vseh večjih slovenskih trgovcih (Mercator, Spar, Lidl, Hofer, Tuš). V lanskem letu se je pridelalo okrog 90 ton slovenskega česna, ki ima certifikat Global G.A.P. in integrirana pridelava.

Za znamko Česnek je sledila blagovna znamka Goji – sadni namaz iz ekoloških goji jagod, ki ima ekološki certifikat. Gre za t.i. supersadež s skoraj najvišjo vrednostjo antioksidantov, ki je edinstven produkt v svetovnem merilu, zato ga PanOrganic preko spletne strani in distributerjev prodaja tako na domačih kot tujih trgih, med drugim v Združenih Arabskih Emiratih. V letu 2013 je KMG PanOrganic posadil tudi 11.500 grmov ameriških borovnic, opremljenih s sofisticiranim namakalnim sistemom in protitočnimi mrežami. PanOrganic je borovnice uspešno lansiral na slovenski trg pod znamko Svet borovnic, ki imajo certifikat Global G.A.P. Kmalu se jim je pridružila še znamka Fižolček, pod katero se prodaja fižol češnjevec, prav tako s certifikatom Global G.A.P. in certifikatom integrirane pridelave.
Sonja Kolarič

Leave a Reply