Spanje na hrbtu, boku in trebuhu – kaj je najboljše za vas?

Dober spanec krepi imunski sistem, daje energijo in izboljšuje koncentracijo, pri tem pa veliko vlogo igra tudi položaj, v katerem spimo. Spanje na boku najbolj ščiti hrbtenico, medtem ko spanje na trebuhu ščiti spodnji del hrbtenice.

Spanje na hrbtu

Spanje na hrbtu je najboljše za zdravje notranjih organov, pomaga pri hujšanju in ščiti pred bolečinami v hrbtenici in vratu. Spanje na hrbtu ni priporočljivo za tiste, ki smrčijo, saj bo smrčanje tako le še glasnejše. Jezik v tem položaju namreč pade v spodnji del grla in zapira dihalne poti.

Spanje na boku

Spanje na boku je najboljše za hrbtenico, saj je ta takrat v najbolj naravnem položaju. Pomembno pa je, da je glava poravnana s telesom, saj lahko v nasprotnem primeru pride do bolečin v vratu. Ta položaj omogoča tudi lažje dihanje, zato je najboljši izbor za tiste, ki smrčijo.

iStock_Woman_Sleeping_Matt_Protector
Spanje na boku je dobro za hrbtenico in tiste, ki smrčijo

Spanje na trebuhu

Spanje v tem položaju je dobro za spodnji del hrbtenice, saj je takrat pritisk na diske v spodnjem delu najmanjši. Strokovnjaki sicer trdijo, da je ta položaj najbolj tvegan za zdravje hrbtenice, saj ravna naravni spodnji del hrbta, glava pa je ves čas v istem položaju. Tako se ustvarja pritisk na živce, kar v času, ko se prebujate, lahko čutite kot mravljinčenje v rokah in nogah.

Lučka Bajs
Foto: matress-covers.com, pennywize.com

Leave a Reply