Tudi zgodnje vstajanje je lahko prijetno

Ko zazvoni budilka in se začne nov dan, je prvi (in pogosto najtežji) izziv vstajanje iz postelje, ki nas vleče nazaj v svoj topel objem. Tisti osovraženi zvok budilke situacijo le še poslabša. A zgodnje vstajanje ima svoje prednosti – dan je bolj produktiven, saj lahko postorimo veliko več.

Vprašanje se torej glasi: Kako narediti zgodnje vstajanje prijetnejše?

Za lepše jutro lahko veliko storite že prejšnji večer. Pripravite vse, kar boste zjutraj potrebovali, recimo oblačila ali šolsko torbo. Ob posteljo si pripravite kozarec vode, s katero boste prebudili svoj metabolizem. Zraven štedilnika naj vas čaka vse, kar potrebujete za zajtrk, vključno s kavo, če jo imate navado piti. Vse to vam bo vzelo manj kot deset minut.

Okno v spalnici naj ne bo popolnoma zagrnjeno, saj bo svetloba, ki zjutraj pronica skozi zavese ali rolete, pomagala prebuditi vaše telo na naraven način.

Ne glede na to, kdaj morate vstati, poskrbite, da boste spali najmanj 7 ur. Nastavite si tri alarme v razmaku 15 minut, budilko pa odmaknite stran od postelje, da boste morali vstati, če jo boste želeli ugasniti. Raztegnite svoje mišice, nato pa naredite nekaj predklonov. Telovadba pred zajtrkom pomaga zagnati prebavo in vas prebudi. Prižgite si glasbo, ki naj vas spremlja, dokler ne odidete od doma. V prijetnem vzdušju pojejte zdrav zajtrk, poskrbite za osebno higieno in se pripravite na dan, ki vas čaka.

Vstajanje tik pred zdajci vam morda res prinese nekaj dodatnih minutk dremeža, vendar je dolgoročno slaba rešitev, saj tekanje po stanovanju ne pomeni dobrega začetka dneva. Vedno vstanite dovolj zgodaj, da lahko postorite svoje jutranje opravke, brez da bi se vam mudilo. Dan se po jutru pozna, in če boste svojega začeli z dobro voljo, boste zelo verjetno dobre volje zvečer spet legli v posteljo.

Martina Drobne

Leave a Reply