Zakaj jutranja telovadba?

Da ima telesna aktivnost nešteto pozitivnih učinkov na naše telo, smo slišali že mnogokrat. Ne glede na to kdaj v dnevu telovadimo, porabimo enako število kalorij, vendar jutranja vadba kjub temu vpliva na telo nekoliko drugače kot popoldanska. Vas zanima zakaj? 

Telesna aktivnost zgodaj zjutraj na tešče spodbuja metabolizem in ga ohranja aktivnega dalj časa kot če ne bi telovadili, kar ima za posledico večje izgorevanje kalorij na dan. Prav tako je dokazano, da gibanje poveča miselne sposobnosti tudi še 4 do 10 ur po vadbi. Telovadba zjutraj pomeni, da so misli v glavi jasne in dobro razmišljate tudi brez zaužitja jutranje kavice, saj se v nas pretaka adrenalin, ki povzroči večjo budnost kot kofein.

The-10-Minute-Perfect-Morning-Workout-Pic
Jutranje razgibavanje lahko začnete že v postelji.

Če boste telovadbo izvajali vsako jutro približno ob istem času, se bo vaše telo na to navadilo, prav tako bo tudi vaš srčni utrip boljši. Telo se bo navadilo, da vsak dan ob istem času nekaj počnete in tako začelo priprave na telovadbo že nekaj trenutkov pred tem, ko boste vi odprli oči. To pa pomeni, da kmalu ne boste potrebovali budilke, saj bo bioritem tisti, ki vas bo prebudil.

Eden izmed pozitivnih učinkov jutranje vadbe je tudi boljša “ureditev” apetita skozi ves dan. Ne samo, da boste manj pojedli (telesna aktivnost namreč povzroča povečanje endorfina in adrenalina, ki nižata apetit), večja je tudi verjetnost, da boste segali tudi po bolj zdravih obrokih.

Barbara Oswald
Foto: healthxchange.com, betsymaxwell.com

Leave a Reply