Zdrava malica v službi

Zakaj ne bi tudi v službi poskrbeli za zdrav in krepilen obrok? Za pripravo zdravih malic boste potrebovali nekoliko več časa, kot če bi kupili sendvič na avtomatu, vendar boste samo tako dobro vedeli, kaj vaš prigrizek vsebuje. Za vas smo pripravili nekaj idej za zdrave malice.

smoothies_234x175_rdax_65

Sadje in zelenjava

Imate dve možnosti. Prva je, da si iz sadja in zelenjave naredite napitek (smoothie). Ta vas bo uspešno nasitil in čez cel dan dobro skrbel za potrebe telesa po vitaminih in mineralih. Druga možnost pa je, da sveže sadje in zelenjavo lahko enostavno vzamete s seboj in jih uživate v času odmora.

 

Oreščki

Z uživanjem le teh boste svoje telo napolnili z dovolj energije, saj spadajo med visoko energijske prigrizke. Pridobili pa boste tudi potrebne vlaknine, beljakovine in minerale. Takšna malica ne zahteva nobene priprave, tako da boste prihranili čas.

Mlečni izdelki

Jogurti, kefir in kislo mleko so glavni predstavniki fermentiranih mlečnih proizvodov in so dobra ideja za dopoldansko malico v službi. Dodajte še kakšne kosmiče in dobili boste hranljiv in zdrav obrok.

14951644,pd=1,mxw=720,mxh=528
Pri pripravi domačega sendviča nadomestite bel kruh s polnozrnatim in obrok bo že veliko bolj zdrav.

Pekovski izdelki

Za malico si lahko še vedno privoščite različne in okusne sendviče, vendar je priporočljivo, da bel kruh zamenjate s polnozrnatim, pirinim, koruznim, rženim, ovsenim, ječmenovim ali ajdovim kruhom. Zakaj? Polnozrnat kruh dviguje nivo sladkorja v krvi in poskrbi, da boste dlje časa siti.

Barbara Oswald
Foto: hopefullyhelpfultips.wordpress.com, web.de, health.kaboose.com

Leave a Reply