Zdravo kosilo za manj kot 1 evro na osebo

Četudi se nam zdi, da so cene hrane poletele v nebo, je še vedno mogoče pripraviti zdravo kosilo za manj kot 1 evro na osebo. Ponujamo nekaj koristnih nasvetov za poceni, a zdrav obrok.

Kot prva skupina poceni jedi so okusne rižote na sto in en način. Iz riža lahko naredimo tudi polpete ali ga kot zakuho dodamo v juho. Kot sladica iz riža pa je rižev narastek zadetek v polno. Tudi polenta in kuskus imata nizko ceno, a izjemno hranljivost. Polenta je zelo okusna, če ji med kuhanjem dodamo narezano zelenjavo. Večina zelenjave (korenje, čebula, por, česen, rdeča pesa, krompir, zelje, bučke…) je celo leto cenovno zelo dostopna. Jedi, ki se jih pripravi iz zelenjave, je nešteto.

1340613240-trout+risotto.jpg-original

Ne pozabimo na stročnice, ki so zelo dober vir beljakovin in jih lahko uporabimo namesto mesa. Predvsem kupujte nepakirane, ki so še cenejše. Iz stročnic lahko pripravimo razne enolončnice, narastke in solate. Veliko jedi se da narediti tudi iz moke, od žgancev do testa, katerega lahko uporabimo za kruh, testenine, razne štruklje, cmoke itd. Bodite pozorni tudi na sezonska živila, ki so cenovno ugodnejša kot nesezonska.

Da se seveda pripraviti še mnogo drugih jedi, treba je le spoznati sestavine in nekoliko eksperimentirati z njimi. Zdrave in sveže sestavine so ponavadi cenejše od pripravljenih in konzerviranih, le čas in voljo za njihovo pripravo si moramo vzeti. Pa dober tek!

Barbara Oswald
Foto: bonduelle.org, theredhen.com

Leave a Reply